Lidl Parkside garancija in servis Birotehnika v praksi

Znamka Parkside, ki jo prodaja in zastopa Lidl, je v zadnjih letih postala kar priljubljena, sploh ker je garancija na orodje tri leta. Pooblaščen servis za popravilo je Birotehnika iz Murske Sobote.

Birotehnika, ki mi servisira aparat, sporoča, da orodja, kakršna prav ta čas Lidl reklamira v svojem letaku in ponuja v svojih prodajalnah, nima na zalogi, in da ga ne bodo imeli še en čas. Mi pa vrnejo denar češ, da če želim tak stroj si naj kupim dražjega, ki je trenutno v Lidlu. Moje mnenje in izkušnje ne štejejo.

Parkside baterijsko, električno in bencinsko orodje ima mesto v marsikateri slovenski garaži. Ocena;  priljubljeno in ugodno za domačo uporabo, saj je spodobne kvalitete. Je pa seveda kvaliteta uporabe povezana s kvaliteto servisne podpore.

Kako res je z garancijo Lidl, kdo oz. kateri servis popravlja izdelke Parkside v garanciji, kakšen je postopek pošiljanja, koliko časa traja da izdelek popravijo in ali te o poteku servisa kaj obveščajo?

Za izdelke do vrednosti do 30 € načeloma vrnejo kupnino. Dražji izdelki pa romajo na pooblaščen servis. Kot politika mnogih garancij si tudi pri Parkside-Lidl lastijo 45 dni nedotakljivosti. Če po preteku 45 dni izdelka ne popravijo, ti dajo novega ali pa ti vrnejo denar. “Nekaj dni pred iztekom 45 dnevnega roka, v kolikor traja tako dolgo, te navadno iz servisa kontaktirajo in te obvestijo ali se da aparat popraviti ali ste upravičeni do novega”, mi je osebno povedala Lidlova operaterka na telefonski številki za informacije info fon 018889272 konec meseca marca. Za popravila oziroma izvajanje garancije izdelkov je pooblaščeno podjetje Birotehnika Murska Sobota, telefonska številka servisa 025221666.

Je v praksi Lidlova garnacija Parkside orodja takšna, in kot piše na papirju in trdijo prijazni operaterji?

Predlani sem kolebal med kombinirani orodjem na baterije in bencinskim. To je tista instant opcija vrtnega orodja več v enem, točno 4v1. Z enim agregatom laho, kosiš, režeš, obrezuješ in žagaš. Seveda ne hkrati 🙂 Ker sem pred tem imel že probleme pri nakupu 4Ah Parside baterije sem se odločil za bencinsko orodje. Po nekaj uporabah mi ni bilo žal te odločitve. A me je od samega začetka nervirala ena stvar. Hladen agregat je bilo res težko zagnati. Sprva sem misli, da bi lahko bila kriva mešanica bencina, a je le ta topla vžigala samo da sem se dotaknil ročke. Po dobrem letu in hladno zaganjanje motorja vzel preveč energije in odločil sem se motor poslati na servis.

Zakaj pa ne, če je v garanciji?

Predhodno sem moral izpolniti obrazec na Lidlovi spletni strani in predati poskenirane dokumente (račun), svoje podatke in telefon ter elektronski naslov.

Potem je pošiljko prevzela poštna dostavna služba. Kmalu za tem me je na mail kontaktirala Birotehnika, da rabi papirje in podatke, ki sem jih že pred tem moral predložiti Lidlu. Smešno, a resnično. Celo potrdijo:”Glede na namen zbiranja vaših osebnih podatkov te podatke uporablja pooblaščeni serviser. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov in o vaših pravicah v zvezi z zvezi z obdelavo podatkov najdete na spletni strani https://www.lidl.si/informacije/varstvo-osebnih-podatkov.”

Seveda vajen pošiljanja od vrat do vrat in od urada do urada vseeno pošljem mail. Sistem javlja, da le ta ni dostavljen.

Raziskujem in googlam, in ker ni šlo iz siola na siol box, sem poslal še na gmail. Ok. Po 3 tednih sem na infofon preveril, kar sem opisal v 4. odstavku. Čas je potem zletel. 48. dan, ker je 45. bil petek, spet kličem na infofon. Potrpežljivost, folk, potrpežljivost. Od samega začetka sem imel občutek, da sem bil vseskozi preveč ali več, kot korekten. No, po klicu na infofon mi operaterka pove, da je celo nekaj dni več, kot sem sam računal iz glave, saj pred tem pri predaji pošiljke od dostave nisem prejel nobenega potrdila. Čez 2 dni me kontaktira Birotehnika. No, nit in kronologijo od predaje do konca, kjer sem se vseskozi boril z navidez nedostavljeno pošto si preberite spodaj.

======

6 Mar 2023 09:50:55 +0100 (CET)

Od: birotehnikams@siol.net
Poslano: Mon, 06 Mar 2023 09:50:55 +0100 (CET)
Zadeva: Lidl reklamacija izdelka

Pozdravljeni,

Prejeli smo obvestilo, da želite reklamirati vaš izdelek (IAN 352083).

V tem primeru Vam lahko ponudimo prevzem Vašega aparata s kurirjem iz prevzemne službe Pošte Slovenije.
Aparate prevzemajo od ponedeljka do petka po 14.00 uri. Pred prihodom Vas tudi pokličejo.
Vi s tem nimate nobenega stroška, morate pa zapakirati aparat v neko škatlo, drugače ga poštar ne prevzame.
Zraven v škatlo priložite tudi kopijo računa, lahko pa na nek list papirja zapišete tudi kaj je narobe z aparatom in vašo tel.
številko, da Vas serviser lahko kontaktira, če bo rabil kakšne podatke.

V kolikor se s tem strinjate nam sporočite na katerem naslovu lahko prevzamejo aparat, telefonsko številko na katero ste dosegljivi in kateri dan lahko prevzamejo aparat.

Lep pozdrav,
Birotehnika

_______

7 Mar 2023

9:04 AM

Za: birotehnikams@siol.net
Subject: Re: Lidl reklamacija izdelka

Pozdravljeni,

Kontaktiral sem vas dvakrat ampak poste vam nikakor ne dostavi. Imate kak drug kontakt, ker v sporocilu ne najdem nobenega naslova ali kontakta?
Hvala

Od: Birotehnika MS <birotehnikams@siol.net>
09:10:20 +0100 (CET)
Zadeva: RE: Lidl reklamacija izdelka

Pozdravljeni,

Naša številka je 02/522 16 66. Lahko nam pa tudi tu sporočite kateri dan se naj poštar oglasi.

Lep pozdrav,
Birotehnika
– – – – – – – – – – – – –
Mit freundlichen Grüßen,
Birotehnika

9:17 AM
Za: Birotehnika MS

Pozdravljeni,

Lahko uredim do danes popoldan. Svetujte kaj naj naredim z gorivom v rezervoarju,ker je poln, da se ne bo kje med transportom razlivalo ali pač mislite da se ne bo in go ni problem?
Lp

______

25 Apr 2023 12:33:14 +0200 (CEST)

Od: Birotehnika MS <birotehnikams@siol.net>
Zadeva: RE: Lidl reklamacija izdelka

Pozdravljeni,

Pišemo vam v zvezi z vašo reklamacijo kombinirane bencinske naprave. Morali bi prejeli nov aparat vendar nam je dobavitelj sporočil, da jih nimajo več na zalogi, zato se lahko zmenimo za vračilo kupnine.

Če se s tem strinjate vam lahko pošljemo obrazec, ki a izpolnite in vrnete, kupnina se vam nato povrne na vaš TRR.

Lep pozdrav,
Birotehnika
– – – – – – – – – – – – –
Mit freundlichen Grüßen,
Birotehnika

13:02
To: Birotehnika MS
Subject: RE: Lidl reklamacija izdelka

Ne razumem zakaj tako pozno obvestilo? Mimogrede,Lidl je imel v četrtek prav te garniture v prodaji.

13:49

Od: Birotehnikams

Pozdravljeni,

Dobavitelj nam je danes zopet sporočil, da jih nimajo na zalogi in da jih ne bodo imeli še en čas.

Lahko vam uredimo vračilo, vi pa kupite tisti aparat ki je trenutno v Lidlu.

Lep pozdrav,
Birotehnika
– – – – – – – – – – – – –
Mit freundlichen Grüßen,
Birotehnika

14:25

Za: birotehnikams

Če nimate pametne rešitve bom dal zadevo varstvu potrošnikov, ker se mi ne zdi korektno, da se o tem pogovarjamo po zakonskem roku.
Lp

=======

Bencinsko orodje, ko sem ga kupil je stalo 149,99 evra, danes je cena takega kompleta oz. ga Lidl prodaja za 179,99 evra. Torej, Parkside je Birotehniki, ki mi servisira aparat zopet sporočil, da orodja, ki jih prav ta čas Lidl reklamira v svojih letakih po gospodinjstvih in ponuja v svojih prodajalnah, nima na zalogi, in da ga ne bodo imeli še en čas. Mi pa rade volje vrnejo denar za ta izdelek, ki sem ga kupil pred podražitvijo. Jaz pa naj kupim dražji aparat ki je trenutno v Lidlu na policah. Tako nekako si pozitivno komunikacijo in biznis predstavlja Birotehnika Murska sobota, ki se podpisuje po nemško.

Kaj vse smo ljudje pripravljeni požreti. Smo, res! Nisem še sodeloval z Varstvom potrošnikov ampak, ko se v Sloveniji nekdo obnaša po francosko in podpisuje nemško, pa morda bilo pametno poizkusiti.

Hvala lepa za neumnost!

Kaj pa vi, bi se upali svoj aparat, stroj, orodje poslati na tak servis, sploh če ta ni v garanciji in kakšna je vaša ocena orodja in servisa, če ste že imeli opravka z njim?

Se nadaljuje…